Velkommen

Velkommen til min blog, her vil jeg når tiden tillader det ligge mine kreationer ind så du kan følge med i hvad jeg laver...
Send mig endelig en kommentar det er nu så hyggeligt, tak fordi du brugte tid på min blog. Rigtig god dag.


tirsdag den 8. oktober 2013

Se hvad Frederik lavede

Frederik skulle forleden til 6 års fødselsdag, han er jo startet i 0 kl (stor ting) og de giver en 20'er, og den skulle da pakkes ind så vupti fik ham og jeg fremtryllet denne smukke traktor, ideen tog vi fra invitationen, hvor Jeppe som fødselaren hedder, lå under hans legetøjstraktor med en masse værktøj for at reparere den. Frederik var en meget stolt dreng, jeg afl. om morgenen i sfo'en med traktoren under armen ;-)





1 kommentar:

  1. Ej, hvor er den fin! Sikke dejligt at høre, at han blev stolt. Der findes ikke noget bedre!

    SvarSlet