Velkommen

Velkommen til min blog, her vil jeg når tiden tillader det ligge mine kreationer ind så du kan følge med i hvad jeg laver...
Send mig endelig en kommentar det er nu så hyggeligt, tak fordi du brugte tid på min blog. Rigtig god dag.


lørdag den 12. oktober 2013

Her købte jeg min nye Silhouette cameo

Ja jeg var så heldig at manden synes jeg havde brug for noget andet at tænke på efter ulykken, så han syntes jeg skulle købe min cameo som jeg længe har drømt om og den købte jeg her www.hobbyjunglen.dk super service.
Er utrolig glad for min nye maskine selvom den ikke bliver brugt så ofte endnu, men nøj en masse muligheder man nu kan, ja skære i papir, karton, vinyl, strygefolie, ja tegne kan den, rhinestone og lave stempler synes det er vildt.




Det var godtnok en skøn dag da pakken kom at der så skulle gå 4 dage før jeg fik den pakket den helt ud og installeret, ja det levede jeg nu med da manden skulle hjælpe og havde en masse overarb så det var en dejlig overraskelse da han spurgte om jeg var klar til at vi skulle se på den, Jubii..

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye maskine/legetøj...den bliver du rigtig glad for!!

    SvarSlet
  2. Hvor har du købt den og hvad har du givet for den?

    SvarSlet