Velkommen

Velkommen til min blog, her vil jeg når tiden tillader det ligge mine kreationer ind så du kan følge med i hvad jeg laver...
Send mig endelig en kommentar det er nu så hyggeligt, tak fordi du brugte tid på min blog. Rigtig god dag.


torsdag den 8. marts 2012

Se allerede en udvikling...

Jeg vil blot vise en udvikling fra mine første 3. LO og så de 2 næste, efter at have været på kursus, se lige en forsk blot på de få. Og lysten er blevet meget større, meget lettere at lave LO og hurtigere. Det første LO har jeg ikke brugt skitse til, det er der gjort til de andre.

Dette er lavet for 1½ år siden, følte jeg skulle have alt med i den historie uden at skrive noget...siden blevet meget klogere ;o)



Dette dobb LO har jeg lavet efter en enkeltsidet skitse, jeg var vild stolt af den indtil jeg kom på det  kursus for begynder på Scrapsisters, så kan jeg godt se der mangler meget bl.a sværte kanterne, mangler endnu et sæt sko foroven i venstre side for at få blikket hele vejen rundt (trekanten) osv..



Dette LO har jeg så lavet efter kurset men med samme skitse som det dobb.LO jeg har lavet, lidt sjovt at se hvordan man udvikler sig og får mere fokus på noget nyt hver gang. Og ja der er jo rigelig med billeder at prøve kræfter med, når man har 3 små guldklumper...for ikke at snakke om alle de fuchsia manden havde inden vi fik børn, vores dyr, haven osv...
Tak for de dejlige kommentar, i skriver til mig ;o)

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle imponerende nybegynder LOs! Super flotte allesammen, både før og efter kursus.

    SvarSlet
  2. Ja synes også de er rigtig fine - hvor har du det der bestik fra du bruger på det sidste LO - skriv evt pb til mig på ss - hedder calmlund.

    SvarSlet
  3. Søde LO'er - ja, det er sjovt at se udviklingen i ens arbejde!

    SvarSlet
  4. Ejj hvor er de bare søde...
    Er vild med "skoprøvningen" hvor er det kært!!

    SvarSlet
  5. Super gode layouts du laver :)

    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  6. rålækre Loer du der har lavet♥

    SvarSlet
  7. Det er flotte layouts allesammen.

    SvarSlet
  8. Ja jeg syns nu ganske godt om dine lo både før og efter kurset........de er flotte allesammen.....

    SvarSlet
  9. Jeg synes nu de er super flotte alle sammen. Er meget imponeret over dit dobbelt-LO - det har jeg aldrig prøvet at lave - måske det skal være det næste projekt ??? :)

    SvarSlet