Velkommen

Velkommen til min blog, her vil jeg når tiden tillader det ligge mine kreationer ind så du kan følge med i hvad jeg laver...
Send mig endelig en kommentar det er nu så hyggeligt, tak fordi du brugte tid på min blog. Rigtig god dag.


søndag den 4. marts 2012

Nybegynder kursus i LO

Jeg har forleden taget et gratis nybegynderkursus i LO på scrapsisters og her er resultatet...



Kom endelig m kommentar, ris og ros så jeg kan blive bedre, har tænkt at næste gang skal de røde kartoner have lidt sværte i kanten...

6 kommentarer:

  1. hejsa Bente..

    Flot detalje med den hvide markering på stjernen, - og gode billeder ..

    :O) ,.. dejilg søndag til dig :)

    SvarSlet
  2. Jeg syntes det er flot - men jeg har desværre ingen erfaringe i LO - skulle ha været med den dag også, men der kom noget i vejen - må se om jeg får lave et, en af dagene - det er jo stadig muligt, tror jeg nok:)

    SvarSlet
  3. Det er et fint layout, du har lavet

    SvarSlet
  4. Rigtig flot LO du har fået lavet :)
    Og det er bare at kaste sig ud i det - sværte, bånd og hvad man nu ellers finder på.

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig fint ud, det du har lavet.

    SvarSlet