Velkommen

Velkommen til min blog, her vil jeg når tiden tillader det ligge mine kreationer ind så du kan følge med i hvad jeg laver...
Send mig endelig en kommentar det er nu så hyggeligt, tak fordi du brugte tid på min blog. Rigtig god dag.


onsdag den 28. november 2012

Julestue og et fødselsdagskort

Så nærmere vi os 1.dec og her er travlhed, skulle gerne nå at blive færdig m alle de ideer som jeg har planlagt...skulle du komme på disse kanter er du hjertelig velkommen.
 

Her er endnu et fødselsdagskort til fødselsdagsgruppen 5. Inspireret fra julekort kurset på SS.

Kan I have en rigtig god dag, uge, weekend og kom godt ind i dec mdr. med forhåbentlig lidt sne til de legesyge.. ;-)

1 kommentar:

  1. Åh...jeg har ikke fået lavet et eneste kort færdigt fra det kursus endnu. Har en hel bunke halvfærdige kort til at ligge.Nu fik jeg lige inspiration til at komme i gang, tak for det ;-)

    SvarSlet