Velkommen

Velkommen til min blog, her vil jeg når tiden tillader det ligge mine kreationer ind så du kan følge med i hvad jeg laver...
Send mig endelig en kommentar det er nu så hyggeligt, tak fordi du brugte tid på min blog. Rigtig god dag.


mandag den 13. februar 2012

Vinterferie hygge og fastelavn...

Frederik og Nicolaj hygge sig idag.

Ja Andrea skulle da også passe Nicolaj mens mor syede hendes fastelavnsdragt.

Her er de så klar til næste mandag når de skal i børnehaven og holde fastelavn. Andrea havde ønsket at være elefant, og de elefanter man kan købe er bare for store til Andrea som er 2½ år. Frederik derimod ville være skildpadde og det var jo let nok at finde i hans størrelse og så er han helt vild med de muskler han nu har fået..fnissss...

Lige et bagfra så man også kan se skildpadde skjoldet og elefanten, de har det bare sjovt, Frederik viste ikke at jeg havde købt dragten han troede at jeg skulle sy den bagefter den til Andrea, så han blev helt vild glad og der er maske til men jeg synes den var varm at have på, så må vi se om han vil have den på...

 Så fik jeg lige tid til at lægge et par billeder af invitationen til barnedåben, ja for snart længe siden...
 Dette var invitation til Frederiks 3 års fødselsdag, derfor 3 lastbiler...
Dette var så invitationen til Frederiks 4 års fødselsdag hvor temaet var piratter....
Håber jeg får tid til at blogge lidt mere...

1 kommentar:

  1. Ihh nogle dejlige billeder...
    Skøn stemning på dem...

    Hvor er de bare kære i deres fastelavnstøj :)

    Skønne kort du har lavet.. det første er vildt sødt..

    og invitationen er da genial :)

    SvarSlet